Fiorino Furgone


Dane dotyczące modelu

FUNKCJONALNY

Nowe rozwiązania, które sprawiają, że korzystanie z Fiorino jest jeszcze praktyczniejsze i efektywniejsze

Przegrody

Do oddzielenia przedziału kabiny pasażerskiej od przedziału ładunkowego i do ochrony kierowcy przed jakimkolwiek przemieszczeniem się czy wtargnięciem ładunku można wykorzystać przegrody:

  • Stała przegroda z blachy bez centralnie umieszczonej szyby oraz z szybą
  • Przegroda uchylna dwuczęściowa: stała od strony kierowcy i składana od strony pasażera.

Po złożeniu siedzenia pasażera do poziomu podłogi prawą część przegrody można obrócić i zamienić w osłonę dla kierowcy. Rozwiązanie daje następujące korzyści:

  • dodatkowy 1 m długości (do prawie 2,5 m ogółem),
  • dodatkowe 0,3 m³ pojemności przedziału ładunkowego.

W Fiorino standardowo zainstalowano 9-ramienną, rurową, metalową ramę, zabezpieczającą kierowcę przed przemieszczeniem się ładunku.​

Zwiększona ładowność

Do 660 kg, w wersji z silnikami diesel (na zamówienie).
Niezależne otwarcie przedziału ładunkowego
Niezależne zamykanie dla drzwi przednich i tylnych pozwala na korzystanie z przedziału ładunkowego, również gdy kabina kierowcy jest zamknięta. Rozwiązanie to zwiększa bezpieczeństwo w trakcie załadunku i rozładunku, w wyposażeniu standardowym ( zależnie od wersji).
Wyjmowana lampka w przedziale ładunkowym
Umiejscowiona na ścianie przedziału ładunkowego (opcjonalnie):

  • Kiedy jest umieszczona na boku ściany, pełni rolę normalnego oświetlenia.
  • Po wyjęciu jej ze stałego miejsca, pełni rolę praktycznej podręcznej latarki.

W przedziale ładunkowym znajduje się także gniazdko 12 V (opcjonalnie).

Rozwiązanie dopasowane do każdej misji
Nowy Fiorino to model, który pozwala na adaptację przedziału ładunkowego do konkretnych potrzeb. Może służyć jako izoterma, czy mobilny warsztat.​

Dane techniczne