Fiorino Furgone


Dane dotyczące modelu

OSIĄGI

Mały samochód o dobrych osiągach

Pełen zakres mocy silnika Euro 6

Benzyna, diesel i metan, aby sprostać każdej misji i zaspokoić wszystkie potrzeby transportowe

Silniki Euro 6 zapewnią większą satysfakcję z jazdy, świetne osiągi, cichą pracę, niskie koszty eksploatacji (serwis i eksploatacja), a także niezawodność i troskę o środowisko:

  • benzyna 1,4 Fire 77 KM.
  • 2-paliwowy 1.4 Fire Naturalna Moc (benzyna/metan).
  • diesel 1,3 MultiJet2 80 KM.
  • diesel 1,3 MultiJet2 80 KM EcoJet.
  • diesel 1,3 MultiJet2 95 KM.
  • diesel 1,3 MultiJet2 95 KM EcoJet.

Comfort-Matic – zautomatyzowana skrzynia biegów MTA

Krótki czas reakcji i precyzja manualnej skrzyni biegów bez konieczności używania sprzęgła, podobnie jak w automatycznej skrzyni biegów. Sprawna i wygodna, idealna do jazdy po mieście. Dostępna na zamówienie z silnikiem diesel 1,3 MultiJet2 80 KM EcoJet. Zapewnia jeszcze większą efektywność i mniejsze zużycie paliwa. Ty wybierasz tryb pracy:

  • automatyczny – podczas zwykłej jazdy
  • automatyczny/ekonomiczny – aby zmniejszyć zużycie paliwa
  • manualny – sekwencyjny

Średnica skrętu

Średnica skrętu tylko 9,95 m

Furgon o najbardziej kompaktowych wymiarach odpowiadających wymiarom samochodu osobowego. Doskonałą zwrotność i prowadzenie zapewnia średnica skrętu wynosząca zaledwie 9,95 m.​

Wersja Adventure z Traction Plus

Łatwość prowadzenia oraz bezpieczeństwo także na nierównej nawierzchni

Wersja Adventure – idealna dla tych, którzy jeżdżą w górach, po wyboistych drogach czy w warunkach zimowych. Wersja ta jest dostępna z silnikami diesel 1,3 MultiJet2. Wyposażenie wersji Adventure zawiera:

  • System Traction Plus – urządzenie pozwalające na jazdę po błocie, śniegu i w warunkach niskiej przyczepności,
  • specjalne opony 15" M+S,
  • zderzaki przednie z chromowym zabezpieczeniem,
  • szersze listwy boczne,
  • metalowa osłona chroniąca miskę olejową np. przed kamieniami,
  • podwyższone zawieszenie.

Traction Plus
To funkcja wspomagania jazdy użyteczna w warunkach słabej przyczepności:

  • Moduł sterujący systemu wykrywa poślizg i przyhamowuje koło, przenosząc moment napędowy na koło z lepszą przyczepnością
  • działa przy niskich prędkościach (maks. 50 km/h), jest uruchamiana przyciskiem znajdującym się na desce rozdzielczej,
  • powyżej tej prędkości działa jak ESP i gwarantuje stabilność oraz bezpieczeństwo.
Dane techniczne