Usługi

System.Xml.XmlException: Root element is missing. at System.Xml.XmlTextReaderImpl.Throw(Exception e) at System.Xml.XmlTextReaderImpl.ParseDocumentContent() at System.Xml.XmlLoader.Load(XmlDocument doc, XmlReader reader, Boolean preserveWhitespace) at System.Xml.XmlDocument.Load(XmlReader reader) at System.Xml.XmlDocument.LoadXml(String xml) at FGAPortals.FiatPro.WebParts.FiatProCQWP.GetXslTransform(MemoryStream memXML, String XsltFilePath)

Kontrakty serwisowe

Kontrakty Serwisowe to oferta skierowana do Klientów, którzy chcą dbać o swój samochód, oraz zapewnić sobie komfort w zakresie kosztów utrzymania i eksploatacji. Oferujemy wydłużenie gwarancji oraz obsługę samochodu w ramach wybranego pakietu serwisowego.

Rozszerzona gwarancja

  • Dodatkowe 3 lata gwarancji to pewna ochrona, bezpieczeństwo i spokój nawet na 5 lat i/lub 200.000 km (co nastąpi pierwsze).
  • Bezpłatne naprawy lub wymiany wadliwych części mechanicznych i elektrycznych oraz darmowe Assistance 24h/365 w Europie
  • Eliminacja ryzyka kosztów związanych z nieprzewidzianą awarią - lepsze planowanie kosztów eksploatacji.
  • Stosowanie oryginalnych części oraz obsługa samochodu przez profesjonalnie wyszkolony personel autoryzowanej sieci Fiat Professional.
  • Możliwość wyboru rozwiązania dostosowanego do indywidualnych potrzeb: +1, +2, +3 lata dodatkowej gwarancji.
  • Zwiększona wartość samochodu w przypadku odsprzedaży z uwagi na możliwość przeniesienia umowy na nowego właściciela.
  • Przy korzystaniu z leasingu lub kredytu, doliczenie kosztu rozszerzonej gwarancji do ceny samochodu, tylko nieznacznie zwiększa miesięczna ratę.

Pakiety Serwisowe EASY

To pakiety przeglądów okresowych, które dzięki profesjonalnej obsłudze w autoryzowanej sieci Fiat Professional, gwarantują spokój na długi czas. W zależności od modelu, zapewniają serwisowanie samochodu nawet przez 10 lat i/lub 240.000 km (co nastąpi pierwsze).

Dlaczego warto:

  • Pakiety od 2 do 5 przeglądów w zależności od indywidualnych potrzeb Użytkownika.
  • Każdy przegląd obejmuje kontrole i wymiany elementów przewidziane przez producenta w haromonogramie obsługi - zakres każdego przeglądu jest szczegółowo opisany w Instrukcji Obsługi => Harmonogram Konserwacji/Obsługi Technicznej.
  • Utrzymanie pojazdu w prawidłowym i wysokim stanie technicznym:
    - stosowanie oryginalnych części, olejów i płynów eksploatacyjnych z gwarancją producenta i spełniających normy Grupy Fiat.
    - obsługa samochodu przez wykwalifikowany personel autoryzowanej sieci Fiat Professional.
  • Możliwość wykonania przeglądu w każdej ASO w Polsce - usługa opłacona.
  • 20% rabat na części w pakiecie.
  • Eliminacja wzrostu cen: części, oleju, płynów eksploatacyjnych i robocizny.
  • Przy leasingu lub kredycie, doliczenie kosztu pakietu do ceny samochodu pozwala płacić za usługi w comiesięcznej racie.
  • Znany koszt umożliwia lepsze planowanie finansów w firmie
  • Zwiększona wartość samochodu i łatwiejsza jego sprzedaż, a w przypadku odsprzedaży, jeśli nie wykorzystano wszystkich przeglądów, możliwość przeniesienia umowy na nowego właściciela.

Pakiet można kupić najpóźniej przed wykonaniem pierwszego przeglądu w ASO, ale nabycie go wraz z zakupem nowego samochodu, umożliwia wliczenie jego ceny do raty leasingowej lub kredytowej; oraz eliminuje skutki inflacji i rosnących cen.

Zapraszamy po dodatkowe informacje do salonów i serwisów Fiat Professional.

Do pobrania
Ulotka rozszerzona gwarancja Pdf