Fiorino Combi


Dane dotyczące modelu

OSIĄGI

Mały samochód o dobrych osiągach

Pełen wybór silników Euro 6

W zależności od potrzeb transportowych do wyboru jest silnik benzynowy, diesel oraz CNG.

Silniki Euro 6 to większa satysfakcja z jazdy, doskonałe osiągi, cicha praca, niskie koszty bieżące (zużycie paliwa i konserwacja), a także niezawodność i dbałość o środowisko:

  • silnik benzynowy 1,4 Fire 77 KM,
  • silnik dwupaliwowy 1,4 Fire Natural Power, benzyna/metan,
  • silnik diesel 1,3 MultiJet2 80 KM,
  • silnik diesel 1,3 MultiJet2 80 KM EcoJet,
  • sinik diesel 1,3 MultiJet2 95 KM,
  • silnik diesel 1,3 MultiJet2 95 KM EcoJet.

Comfort-Matic – zautomatyzowana skrzynia biegów MTA

Szybka reakcja i precyzja manualnej skrzyni biegów bez konieczności używania sprzęgła jak w automatycznej skrzyni biegów. Efektywność i wygoda podczas jazdy po mieście.
Dostępna na życzenie z dieslem 1,3 MultiJet2 80 HP EcoJet. Zapewnia jeszcze lepsze wyniki, mniejsze zużycie paliwa i możliwość wyboru trybu pracy:

  • automatycznego – do normalnej jazdy,
  • automatycznego/ekonomicznego – w celu zmniejszenia zużycia paliwa,
  • manualnego – sekwencyjnego.

Średnica skrętu

Wykonanie pełnego koła jedynie w 9,95 m

Pojazd o najbardziej kompaktowych wymiarach, porównywalnych z gabarytami samochodu osobowego. Osiągi, sterowność i łatwość prowadzenia dzięki średnicy skrętu wynoszącej jedynie 9,95 m.

Wersja Adventure z Traction Plus

Łatwość prowadzenia oraz bezpieczeństwo także na nierównej nawierzchni

Wersja Adventure idealna do jazdy w górach, po nierównych drogach oraz w warunkach zimowych. Jest dostępna z silnikami Diesla 1,3 MultiJet2. Ta specjalna wersja przeznaczona do misji off-roadowych zawiera:

  • elektroniczny mechanizm dyferencyjny Traction Plus (urządzenie pomocne w jeździe po błocie, śniegu i w warunkach zmniejszonej przyczepności),
  • specjalne opony 15" M+S,
  • zderzak wyposażony w osłonę antypoślizgową,
  • wyższe listwy boczne,
  • osłonę spodu silnika,
  • wyższe zawieszenie.

Traction Plus
System dodatkowego wsparcia, użyteczny podczas ruszania w warunkach obniżonej przyczepności:

  • hamuje koło napędowe o mniejszej przyczepności i przenosi moment obrotowy na koło z większą przyczepnością,
  • system można uruchomić przyciskiem na desce rozdzielczej podczas poruszania się przy małej prędkości (maks. 50 km/h),
  • powyżej tej prędkości system działa jak ESP i gwarantuje stabilność oraz bezpieczeństwo.
Dane techniczne